سازه کراس فیت

سازه کراس فیت

انواع سازه کراس فیت در جنس ها و ابعاد متفاوت ، معمولا کوچک ترین آن 5 متر طول

توضیحات این دستگاه

سازه کراس فیت یا همان دستگاه کراس فیت ، وسیله ای چند کاره جهت انجام حرکات کِراس فیت.

این دستگاه میتوانید با بسته به نوع طراحی تعدادی زیادی از وسایل کراس فیت را در حجم کمی از باشگاه شما جای دهد.

در واقع این دستگاه به نوعی جایگاه مرتبی برای انجام حرکات کراس فیت در باشگاه محسوب میشود.

هرچند شما میتوانید رک و وسایل را به صورت جداگانه تهیه و در باشگاه خود جای دهید ولی هم هزینه بیشتری باید بپردازید هم حجم بیشتری از فضای باشگاه را باید به این دستگاه ها اختصاص دهید !

دستگاه کراس فیت میتواند شامل : نردبال معکوس ، هالتر بار ، درتی بار ، خرک اسکوات ، کیسه بوکس ، جای بتل روپ ، جای کش تی آر ایکس ، قابلیت افزودن مدیسن تارگت و لند ماین و بسیاری از وسایل دیگر ...

سوالات متداول


 

اسم یا اسامی این سازه بدنسازی چیست؟

سازه کراس فیت

دستگاه کراس فیت

Crossfit Cage

Crossfit machine

برای تقویت چه عضلاتی کاربرد دارد؟

با این سازه حرکات بسیار و متنوعی میتوان انجام داد ، از این رو این دستگاه میتواند بر تمامی عضلات بدن تاثیر بگذارد.

کدام حرکات را با آن میتوانیم اجرا کنیم؟

بارفیکس

پشت بازو دیپ پارالل

و بسیاری حرکات دیگر از ورزش کراس فیت

آیا مدل های دیگر و مشابهی دارد؟

سازه های مدرن و کلاسیک کراس فیت

Crossfit Cage

این وسیله خود ، دیگر وسایل را شامل میشود ، مثل : خرک هالتر ، میله بارفیکس ، بتل روپ

برای استفاده بهتر از این سازه چه مواردی را باید رعایت کنیم؟

از محکم بسته شدن میله روی زمین و اتصالات آن به هم اطمینان حاصل کنید.

هنگام انجام حرکات در میان میله های سازه مراقب سلامت خود باشید.

اندازه های استاندارد این سازه چه سایز هایی میباشد؟

معمولا در طول ۵ ، عرض ۳ و ارتفاع ۳٫۵ متر وجود دارد که بسته به نوع آن این مقادیر متفاوت خواهد بود.

بهترین مدل این سازه تولید کدام برند و کارخانه میباشد؟

بهترین مدل سازه کراس فیت توسط کارخانه ی روگ فیتنس آمریکا ساخته شده است.

 

آموزش حرکت شنا دست برعکس با این سازه :

  1. در حالی که دست هایتان را به عرض شانه هایتان باز کرده اید و کف دستانتان به سمت صورتتان است میله ی بارفیکس را بگیرید.
  2. پاهای خود را از پشت به روی هم قلاب کنید.
  3. همراه با انجام عمل بازدَم ( بیرون دادن نفس ) بدن خود را تا جایی که سر بالا تر میله باشد بالا بکشید.
  4. همراه به عمل دَم (نفس کشیدن) تا جایی که دستان شما کامل کشیده شود پایین بیاید.
  5. این حرکت را به تعداد ذکر شده در برنامه ی خود تکرار کنید.

 

در ادامه آموزش تصویری کار با این سازه را خواهید دید.

 

عکس های سازه کراس فیت


 

فیلم استفاده از این سازه


 

اشتراک گذاری:
مشاوره رایگان 09120804380
شما این فرصت را دارید تا قبل از خرید دستگاه بدنسازی یک جلسه با ما مشاوره داشته باشید و از ضررهای احتمالی جلوگیری نمایید.

ارسال دیدگاه