دستگاه بدنسازی پرس پا نشسته

دستگاه بدنسازی پرس پا نشسته

دستگاه پرس پا نشسته برای عضلات چهار سر ران و عضلات سرینی در طول 200 و عرض 80

توضیحات این دستگاه

دستگاه بدنسازی پرس پا نشسته چیست ؟

دستگاه بدنسازی پرس پا نشسته روی کل عضله چهار سر ران تمرکز میکند، همچنین عضلات پهن خارجی ، میانی و داخلی را تحت تاثیر قرار می دهد.

این دستگاه که به صورت سیم کش عرضه می شود تاثیر زیادی بر عضلات پا گذاشته و باعث افزایش قدرت میشود.

با استفاده از یک پین شما میتوانید وزن (فشار روی پا هایتان) را تغییر دهید و آن را کم یا زیاد کنید.

همچنین تمرین با این دستگاه نسبت به دستگاه بدنسازی پرس پا خواب خطر کمتری دارد.

سوالات متداول

اسم یا اسامی این دستگاه بدنسازی چیست؟

دستگاه بدنسازی پرس پا نشسته

seated leg press machine

برای تقویت چه عضلاتی کاربرد دارد؟

کلیه حرکات بخش جلوی ران

عضلات اصلی هدف : عضلات چهار سر ران ( عضله ی راست رانی , عضله ی پهن داخلی , عضله ی پهن خارجی , عضله ی پهن میانی )

عضلاتی فرعی : عضلات سرینی و عضلات همسترینگ

کدام حرکات را با آن میتوانیم اجرا کنیم؟

پرس پا نشسته

آیا مدل های دیگر و مشابهی دارد؟

پرس پا خوابیده

برای استفاده بهتر از این دستگاه چه مواردی را باید رعایت کنیم؟

تکیه کامل پشت به تکیه گاه – انجام ۹۰ درجه حرکت برای جلو گیری از آسیب زانو

کمر خود را روی صندلی دستگاه قرار دهید تا کاملا صاف بماند.

پا های خود را کامل صاف نکنید .

در هنگام جمع کردن برای بیشتر کردن فشار روی عضلات کمی مکث کنید.

نکته برای افرادی که دچار کمر درد هستند : اگر پا هایتان را در بالاترین قسمت سکو بگذارید بیشترین فشار به کمرتان وارد میشود.

تذکر : از انتخاب وزنه خیلی سنگین خودداری کنید زیرا باعث آسیب دیدگی عضلات پا میشود.

اندازه های استاندارد این دستگاه چه سایزهایی میباشد؟

طول ۲۰۰ عرض ۸۰ و ارتفاع ۱۶۰

بهترین مدل این دستگاه تولید کدام برند و کارخانه میباشد؟

بهتریم مدل تولید شده دستگاه بدنسازی پرس پا نشسته ساخت کارخانه جانسون آمریکا میباشد.

نحوه ی انجام حرکت با دستگاه بدنسازی پرس پا نشسته :

 اگر پاها به اندازه عرض شانه باز شوند و از بالا و پایین نیز در مرکز سکو قرار بگیرند ، همه عضلات چهار سر ران مورد هدف قرار خواهند گرفت.

اگر پاها را بیش تر از عرض شانه هایتان باز کنید و از بالا و پایین در مرکز سکو قرار دهید , عضلات بخش داخلی چهار سر ران ( پهن داخلی ) مورد هدف قرار خواهد گرفت.

اگر پاها را کمتر از عرض شانه هایتان باز کنید ( پا جمع )  و از بالا و پایین در مرکز سکو قرار بدهید , عضلات داخلی خارجی چهار سر ران (پهن خارجی) و دور کننده ها ( کشنده پهن نیام ) مورد هدف قرار می گیرند .

  1. وزنه ی مناسب برای اجرای این حرکت را انتخاب کنید.
  2. روی صندلی دستگاه بنشینید به طوری که کمرتان صاف باشد.
  3. پا هایتان را مناسب با هدفتان باز کنید.
  4. با انجام عمل دَم ( نفس کشیدن ) پا هایتان را تا زاویه ۹۰ درجه ( کمی بیشتر ) خم کنید.
  5. با انجام باز دَم ( بیرون دادن نفس ) پا هایتان را به حالت اولیه باز گردانید .
  6. مراحل را به تعداد سِت های ذکر شده در برنامه ی خود تکرار کنید.

در ادامه ی پست آموزش تصویری کار با دستگاه پشت ران ایستاده را خواهید دید .

عکس های دستگاه پرس پا نشسته

فیلم دستگاه بدنسازی پرس پا نشسته

نقد و بررسی این محصول
دستگاه بدنسازی پرس پا نشسته

Product Name: دستگاه بدنسازی پرس پا نشسته

Product Description: دستگاه بدنسازی پرس پا نشسته به همراه مشخصات - خرید دستگاه بدنسازی پرس پا نشسته به همراه قیمت ، مشخصات ، عکس و فیلم آموزش استفاده از این دستگاه بدنسازی.

Brand: DB

SKU: PeNe

GTIN-8: 30010007

Price: 1000

Currency: دلار

Availability: PreOrder

Offer URL: https://dastgahebadansazi.ir/652/

Valid until: 2021-01-01

  • Quality - 8/10
    8/10
  • Appearance - 7/10
    7/10
  • Price value - 7/10
    7/10
Sending
User Review
8.5/10 (1 vote)
اشتراک گذاری:
مشاوره رایگان 09120804380
شما این فرصت را دارید تا قبل از خرید دستگاه بدنسازی یک جلسه با ما مشاوره داشته باشید و از ضررهای احتمالی جلوگیری نمایید.

ارسال دیدگاه